BODYTER PREMIUM

Zabieg trwa 60 minut.

BODYTER Premium to urządzenie, które służy do wykonywania zabiegów:

• Wyszczuplających ciało
  • Redukujących cellulit, zwiotczenia i lokalnie nagromadzoną tkankę tłuszczową
  • Ujędrniających, modelujących
  • Przeciwbólowych, rehabilitacyjnych
  • Relaksacyjnych
  • Drenażu limfatycznego

Na potrójny efekt zabiegów składa się synergiczne działanie termoterapii, elektrostymulacji i elektroporacji w połączeniu z odpowiednimi produktami kosmetycznymi. Innowacyjna metoda, polegająca na jednoczesnym zastosowaniu trzech rodzajów terapii potęguje wszystkie dobroczynne efekty ich działania, zwiększa skuteczność zabiegów, skraca całkowity czas trwania kuracji i pozwala na osiągnięcie maksymalnych rezultatów w rekordowo krótkim czasie.

Jak działa urządzenie?

• Termoterapia: bazuje na emisji bliskiej podczerwieni, która wytwarza ciepło w warstwach leżących pod skórą, w tkance tłuszczowej i głębiej położonych strefach organizmu. Wzrost temperatury powoduje znaczne przyspieszenie reakcji chemicznych, stymuluje metabolizm i lipolizę, pobudza krążenie krwi. Terapia głębokim ciepłem ma dodatkowo działanie rozluźniające, odprężające i przeciwbólowe.
  • Elekktroporacja: potocznie nazywana „mezoterapią bezigłową” jest zjawiskiem zachodzącym w błonach komórkowych oraz w warstwie rogowej naskórka. Na skutek działania złożonych impulsów prądowych następuję chwilowe i odwracalne otwarcie mikroporów, umożliwiając wprowadzanie w głąb skóry aktywnych składników zawartych w produktach leczniczych i pielęgnacyjnych. W zabiegach BODYTER Premium stosuje się preparaty żelowe o działaniu wyszczuplającym, przeciwcellulitowym oraz ujędrniającym.
  • Elektrostymulacja: wykorzystuje prądy niskiej i średniej częstotliwości w kierunku uzyskania efektu lipolitycznego, ujędrniającego, napinającego, wzmacniającego oraz rozbudowującego mięsnie, odprężającego i przeciwbólowego.
  • Gimnastyka pasywna pobudza mięśnie do intensywnej pracy, ujędrnia i modeluje sylwetkę. Prąd Kotz’a (rosyjska gimnastyka) rewelacyjnie likwiduje zwiotczenia, wzmacnia i napina wszystkie typy włókien mięśniowych.

Każdy z dostępnych prądów posiada do dziewięciu programów, które można indywidualnie dobierać dostosowując ich działanie do potrzeb i oczekiwań każdego klienta.

• Redukcja tkanki tłuszczowej
  • Redukcja cellulit
  • Cellulit z obrzękiem
  • Modelowanie sylwetki
  • Ujędrnianie
  • Drenaż limfatyczny

• Choroby serca (arytmia, zawał),
  • Układu nerwowego (padaczka),
  • Duże nadciśnienie,
  • Metalowe implanty (endoprotezy stawów, zębów),
  • Ból niewiadomego pochodzenia,
  • Ciąża,
  • Stany zapalne, grzybica w obrębie dróg moczowych,
  • Menstruacja,
  • Zmiany nowotworowe,
  • Gorączka, stany wyczerpania fizycznego i psychicznego,
  • Brak reakcji pacjenta na stosowanie elektrostymulacji

Jeżeli zabiegi mają na celu efekt odchudzający, zaleca się dodatkowo umiarkowaną dietę i aktywność fizyczną.