ENDERMOLOGIE LPG

Zabieg trwa 15 minut.

Dla uzyskania długotrwałego efektu zaleca się wykonanie serii 15 – 20 zabiegów. Zabieg ENDERMOLOGIE wykonuje się 2 razy w tygodniu, z odstępem jednodniowym.

Nowy LIPOMASSAGE to naturalna, bezinwazyjna metoda zabiegów modelujących i odmładzających sylwetkę. Stworzona w 1986 roku przez LPG jest w 100% naturalną metodą przeciwstarzeniową i redukującą tkankę tłuszczową. Endermologia jest jedną z najskuteczniejszych metod walki z cellulitem, nadmiarem tkanki tłuszczowej, wiotkością skóry twarzy i ciała oraz obrzękami. Stosowana w połączeniu z innymi procedurami medycyny estetycznej zwiększa końcowe efekty terapii przed i po zabiegu liposukcji, w leczeniu blizn pooparzeniowych i pooperacyjnych, niewydolności naczyniowej, obrzęków w tym limfatycznych, sztywności, skurczów i bólów mięśniowych, rehabilitacji ścięgien i więzadeł oraz w terapii bólów pooperacyjnych.

Wskazania do zabiegów modelujących na ciało:

• Modelowanie i kształtowanie sylwetki (działanie antycellulitowe i wyszczuplające)
  • Ujędrnianie skóry po odchudzaniu
  • Wygładzenie skóry
  • Zapobieganie żylakom
  • Eliminacja toksyn z organizmu
  • Zmniejszenie retencji wody
  • Stymulowanie unaczynienia oraz poprawa krążenie krwi i limfy
  • Kobiety w trakcie i po ciąży
  • Osoby z bliznami i rozstępami
  • Osoby z widocznym cellulitem

Urządzenie posiada ponad 60 protokołów zabiegowych, masaż dobierany jest indywidualnie do potrzeb klientka. Przez rozpoczęciem zabiegu Pacjent nakłada specjalny kostium na ciało, który chroni skórę przed urazami mechanicznymi i umożliwia płynne przeprowadzenie zabiegu. Urządzenie Endermologie®  wyposażone jest w głowicę, która posiada dwie ruchome rolki, które działają w połączeniu z podciśnieniem niezależnie od siebie. Elektrycznie sterowane rolki zasysają masowany fałd skóry przez podciśnienie wytwarzane w specjalnej komorze. Podczas masażu intensywność podciśnienia jest indywidualnie dostosowana do odczuć pacjenta, tak, aby zabieg nie był bolesny.

Działanie: Wyszczuplenie konkretnej partii ciała i nadmiaru lokalnie zgromadzonego tłuszczu.
Efekty: Wyszczuplona i wyrzeźbiona sylwetka, ujędrniona skóra.

• Ciąża ( z wyjątkiem nóg)
  • Osoby z żylakami
  • Naczyniaki
  • Keloidy
  • Aktywna choroba nowotworowa
  • Trądzik zapalny w miejscu zabiegowym
  • Infekcje, skórna wysypka
  • Stany zapalne i choroby skóry
  • Antykoagulanty
  • Brzuszna lub pachwinowa przepuklina
  • Pircing

W celu osiągnięcia optymalnych efektów zaleca się wypijanie 2,5 l płynów – wody mineralnej niegazowanej, niesłodzonych herbat ziołowych, świeżych soków owocowych czy warzywnych. Wprowadzenie odpowiednio dobranej diety oraz aktywności ruchowej pomagają w osiągnięciu szybszych i długotrwałych efektów.