Masaż relaksacyjny

45/60/90 min

ilość powtórzeń ustalana indywidualnie z terapeutą

Metoda

Masaż relaksacyjny łączy w sobie zarówno zalety masażu energetycznego jak i klasycznego Powolne, rytmiczne ruchy wprowadzą twoje ciało w stan wyciszenia i głębokiego relaksu. Masaż pomoże w wyrównaniu przepływu energii witalnej, rozluźnieniu napiętych mięśni oraz ułatwi osiągnąć równowagę psychosomatyczną. Idealny pod koniec intensywnego i długiego dnia.

Terapeuta wykonuje masaż powolnymi, głębokimi a zarazem delikatnymi ruchami przy użyciu profesjonalnych olejków do masażu. Masaż pobudza mięśnie, układ krążenia, wspaniale oddziałuje na układ nerwowy. Likwiduje mimowolne napięcie mięśni, przywraca prawidłowy rytm serca, właściwe krążenie krwi, a nawet pomaga w walce z bezsennością.

Masaż relaksacyjny zmniejszy napięcia mięśniowo-nerwowe w Twoim ciele, poprawi krążenie krwi i limfy, a także ukoi zmysły.

• Wszystkie ostre i niektóre podostre stany zapalne
  • Choroby przebiegające z wysoką gorączką (powyżej 38 st.C)
  • Choroby nowotworowe
  • Zapalenie żył, duże żylaki i tętniaki