PHOTOCARE terapia światłem LED

Zabiegi na twarz

30 minut

Ilość zabiegów indywidualnie ustala kosmetolog. Zabiegi odbywają się w odstępie od kilku dni do 4 tygodni. U niektórych Pacjentów zachodzi potrzeba wydłużenia przerw między terapią.

Metoda

PHOTOCARE oferuje szeroki zakres krótkich i komfortowych zabiegów twarzy wykorzystując biostymulacje działanie światła LED w połączeniu z kosmetykami. W obszarach poddawanych zabiegom energia światła stymuluje metabolizm komórkowy, zwiększa syntezę kolagenu i elastyny, znacząco poprawia jakość i wygląd skóry, ułatwia penetrację aktywnych substancji.

Wskazania do zabiegów PHOTOCARE:

• Zmarszczki i bruzdy
  • Plamy pigmentacyjne
  • Trądzik
  • Zwiotczenie skóry
  • Odwodnienie

Niebieskie światło o długości 470 nm emitowane przez PHOTOCARE działa na beztlenowe bakterie Propioni bacterium Acnes wywołujące trądzik, stymulując proces leczenia. Światło docierana głębokość 2 mm aktywując produkcję kolagenu
i powstawanie cząsteczek tlenu, który niszczy bakterie. Działa przeciwzapalnie.
W zabiegu stosowana jest maska AcneCare neutralizująca proliferację bakterii i redukująca procesy zapalne.

• Działanie przeciwzapalne
  • Wyrównanie kolorytu
  • Redukcja stanów zapalnych

• Ciąża