Wolumetria twarzy

Zabiegi na twarz

Zabieg trwa około 30 minut.

Zabieg Wolumetrii polega na poprawieniu objętości tkanek miękkich twarzy, poprzez przywracanie utraconej objętości oraz modelowaniu zarysu twarzy, szczególnie w miejscach, gdzie nastąpiło np. zmniejszenie ilości tkanki podskórnej.
Preparaty wolumetryczne to wypełniacze, znacznie gęstsze od pozostałych, które stosują technologię trójwymiarowej macierzy kwasu hialuronowego i związanego z nim systemu poprawiania skuteczności usieciowania. Stworzone z myślą o modelowaniu twarzy i przywracaniu jej utraconej objętości.

Wskazania do zabiegu:

• Odzyskanie objętości w okolicy skroni, kości policzkowych i policzków
  • Efekt liftingu poprzez przywrócenie normalnej objętości w wyglądzie okolic skroniowych i policzkowych
  • Utrata jędrności, napięcia skóry twarzy
  • Brak wyraźnie zarysowanych kości policzkowych
  • Lipoatrofia jarzmową (zanik tkanki)

Po przeprowadzeniu konsultacji lekarz przechodzi do zabiegu, który polega na wstrzyknięciu kwasu hialuronowego w konkretną powierzchnię. Preparat jest wstrzykiwany za pomocą igły lub kaniuli. Pozwala wypełnić zapadniętą objętość policzków, okolic żuchwy, skroni oraz podbródka.
W celu dokładnego rozprowadzenia kwasu hialuronowego lekarz wykonuje delikatny masaż preparatu.

Efekty po zabiegu są od razu widoczne i utrzymują od 12 do 18 miesięcy.

Zaliczamy do nich:

• Uwydatnione i uniesione kości policzkowe lub wymodelowane okolice szczęki poprawiony owal twarzy
  • Przywrócenie utraconej objętości tkanek
  • Wygładzone zmarszczki
  • Wzrost napięcia skóry

• Okres ciąży i karmienia
  • Menstruacja
  • Po zażyciu aspiryny lub leków przeciwzapalnych
  • Choroby alergiczne
  • Choroba nowotworowa
  • Problemy skórne w planowanym miejscu iniekcji (np. trądzik, stan zapalny, opryszczka, itp.)
  • Porfiria, epilepsja
  • Choroby immunologiczne (reumatoidalne zapalenie stawów, łuszczycowe zapalenie stawów, wrzodziejące zapalenie jelita grubego, syndrom Crohna, choroba Gravesa-Basedowa, zesztywniające zapalenia stawów, etc.)
  • Leczenie immunoterapeutyczne

Po zabiegu pacjent może odczuwać delikatny ból w miejscu podania preparatu, skóra może być lekko zaczerwienienia i może pojawić się obrzęk.
Należy pamiętać o tym, że przez dwa tygodnie od zabiegu nie wolno poddawać się zabiegom ultradźwiękowym na twarzy.